Pages

Monday, January 9, 2012

Muqaddimah

Bismillahirrahmanirrahim. Segala puji pujian bagi tuhan semesta alam.Selawat dan salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW serta keluarga, sahabat dan tabiin.Mudah mudahan kita beroleh syafaat di akhirat kelak.

Blog ini diwujudkan khas sebagai salah satu usaha untuk mengaplikasikan teknik "Mendorong Pelajar Corot" yang saya hadiri pada 17 Disember 2011 anjuran PTS Consultant, sebuah syarikat milik PTS Sdn Bhd, sebuah syarikat penerbitan terulung di Malaysia. Saya bersyukur kerana berpeluang untuk menimba sekelumit ilmu yang diadaptasikan daripada kajian Tim Psikologi Hadith yang membuat kajian tentang hadith hadith Rasulullah SAW berkenaan Mengkaji Prinsip Psikologi, Strategi, Metod, Prosedur, Prioriti, Teknik dan Taktik Nabi Muhammad(sila rujuk Tim Hadith Psikologi )

Adalah dengan sesungguhnya saya ingin memaklumi khalayak pembaca bahawa saya hanya mencuba praktik sebahagian kecil metod yang disampaikan oleh Tim Hadith Psikologi berdasarkan kecetekan pengetahuan saya tentang ilmu ilmu hadith. Seandainya berlaku sebarang kontradiksi yang mengakibatkan berlaku salah fahaman maka ianya adalah berasaskan kepada kelemahan diri saya dan tidak berkaitan dengan kajian langsung yang dijalankan oleh pihak Tim Hadith Psikologi iaitu pihak yang berautoriti di dalam Kajian Hadith Psikologi ini.

Sekian, Salam Mahabbah

Muhammad Zahran
Danau Indah,Kuala Lumpur, Malaysia

0 comments:

Post a Comment